By Jorida Zaganjoriper www.LLOGJIKA.com
“Natyrisht, ka nje te keq ne cdo zyre ashtu sic ka dhe nje hero. Jane te keqinjte qe fusin shkopa ne rrotat e
suksesit te kompanise: kolege “jo”,
kolege “si urdheron”, kolege “qe fryhen” dhe koleget "frikacake.”
Kompanite zhvillojme testime psikologjike, pastaj studiojne rezultatet
statistikore, dhe normalisht rekrutojne bazuar ne menyrat e sjelljes. Prape se
prape ngelen te habitur kur nje punonjes rreagon ne menyre te vecante.
Hapni dyert e cdo kompanie, dhe do te gjeni brenda te
njejtat ngjyra, te njejtat tensione dhe te njejtat shtresa dimensionale qe do
te hasnit ne nje film te mire.
Dhe natyrisht te gjithe filmat kane heronjte e tyre (dhe te
keqinjte).
Perse kompanite duan te identifikojme heronjte? E thjeshte. Sepse
heronjte jane ata qe cojne cdo detyre deri ne fund pamvaresisht nga
veshtiresite. Heronjte bejne te zhduken barrierat, krijojne mundesi te reja,
shtyjne per zhvillim dhe realizojne ndryshimin. Ata jane thelbi i kryerjes se
gjerave. Ne shume raste, jane pikerisht keta heronj qe shnderrojne nje kompani
ne fitimprurese.
Atehere, c’tip punonjesi jeni ju? Zhvilloni Testin Psikologjik me poshte per te kuptuar vlerat tuaja ne kompani:
KLIKONI KETU PER TE FILLUAR TESTIN
No comments:
Post a Comment